Neez Beauty & Healthy House

Neez Beauty & Healthy House
PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, SKUDAI, LARKIN, MAJIDEE, KG MELAYU, TAMPOI, BANDAR BARU UDA, TANGKAK, MUAR (JOHOR), POSTAGE SELURUH MALAYSIA, SABAH & SARAWAK, PENGEDAR SHAKLEE NO.1 MALAYSIA, KONSULTANT VITAMIN SHAKLEE, PENGEDAR SHAKLEE JOHOR

Ahad, 16 Mac 2014

KURUS DENGAN SHAKLEE..

Masalah obesiti di negara ini semakin meningkat apabila lebih 16.8 juta penduduk menghidap penyakit itu yang berpunca daripada amalan gaya hidup dan pemakanan tidak seimbang.Wanita bersalin antara yang berpotensi mengalami kegemukan dan pertambahan kelahiran juga menyebabkan berat badan semakin bertambah. Faktor wanita mengalami lebihan berat badan berikutan kurang melakukan aktiviti sihat selain faktor pemakanan seperti banyak mengambil banyak kandungan kalori, digoreng atau kari menyebabkan peratus golongan berkenaan menghidap penyakit itu lebih tinggi berbanding lelaki.
       Penghidap kencing manis (diabetes) di Malaysia kini sebanyak 3 juta orang, jauh lebih tinggi daripada jangkaan Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) menjelang 2025, iaitu hanya kira-kira 800,000 orang.
Peningkatan penghidap diabetes di Asia termasuk Malaysia semakin membimbangkan dan sudah dilihat sebagai wabak di negara membangun. Daripada jumlah itu, wanita India paling ramai menghidap diabetes diikuti lelaki India, wanita Melayu, lelaki Melayu, wanita Cina dan lelaki Cina.

SET SHAPE UP 

Kebaikan Shape Up:
* Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
* Meningkatkan keyakinan diri
* Rasa lebih bertenaga
** yang paling penting... nak kurus dan cantik..
Di sini saya sertakan kelebihan serta fungsi setiap produk:
1.HERBLAX
membantu meningkatkan proses pencernaan secara lawas (mencuci usus). Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrien lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit atau menghadapi masalah penghadaman.
2.LECITHIN
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses me-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.
3.CINCH TEA
Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. Cinch Tea ini juga dapat meningkatkan metabolisme badan.
4.CINCH SHAKE MIX (Terdapat 3 jenis perisa lazat iaitu; Chocolate, Vanilla dan Cafe Latte)
Protein semulajadi yang terdapat di dalamnya didapati dapat mengurangkan selera makan anda. Ini adalah rahsia kejayaan anda untuk menurunkan berat badan kepada berat yang ideal.
Cinch Shake Mix bertindak memelihara otot dan membakar lemak. Ini penting agar selepas lemak dibuang, kulit anda tidak kelihatan menggeleber.Ia adalah makanan gantian segera bagi mereka yang tidak mempunyai masa untuk menjaga pemakanan sihat. Ia mempunyai kandungan serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu sahaja, rumusan proprietarynya diperkaya dengan Leucine (asid amino) yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan.


Jika berminat sila hubungi saya utk maklumat lanjut:
email:Neeza46@gmail.com
FB :Neeza Nez
Blog : http://neezbeautyandhealthyhouse.blogspot.com/
call.sms.whatsapp : +60122435375


ATAU WALK IN SENDIRI DI BRANCH SHAKLEE TERDEKAT DENGAN MENGGUNAKAN ID SHAKLEE : 1116437
UNTUK MELAYAKKAN ANDA MEMBELI PADA HARGA AHLI.

Pengedar sah Shaklee area Johor Bahru, Tangkak, Muar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jika berminat....

Jika berminat sila hubungi saya utk maklumat lanjut:
email:Neeza46@gmail.com

FB :Neeza Nez
Blog : http://neezbeautyandhealthyhouse.blogspot.com/

call.sms.whatsapp : +60122435375